Extazul tăcerii noastre

– De ce îți bate inima așa tare?

– Pentru că sunt lângă tine!

Era o liniște ce îmi răscolea sufletul și mă lăsa fără cuvinte! Eram prins în ghearele protectoare ale tăcerii noastre, iar buzele tale îmi păreau o hrană a zeilor. Mă hrăneam cu dulceața lor și îmi mângâiam astfel sufletul, ființa.  Ochii tăi erau o oglindă în care, pe de o parte mă vedeam pe mine, iar pe de alta îți vedeam sufletul, un loc frumos, încărcat de o atmosferă caldă, pregătit să îmi aducă pacea de deasupra norilor. Trăiam un extaz nemaipomenit! Era extazul tăcerii noastre!

Te iubesc!

~ by Crisego on January 19, 2013.

2 Responses to “Extazul tăcerii noastre”

  1. sa zic asa ca aseara? awwww❤ te iubesc mult copile! reusesti de fiecare data sa ma emotionezi..multumesc mult! >:D<

Your opinion counts

 
