Destin?

Să fi fost destinul? Să fi fost pură întâmplare? Cert este că s-a întâmplat la momentul potrivit! Te-am întâlnit atunci când îmi spuneam că nu mai pot să rezist, că nu mai vreau să rezist, că sufletul meu nu merită să-l mai amăgesc cu himere, că Timpul își bate joc de mine și că nu fac altceva decât să îi dau satisfacție.

De ce atunci? De ce după atâtea zile negre, nopți albe și vise transformate în coșmaruri?

Încă mă minunez! Poate că totul a avut un scop. Poate că de-asta am fost atâta vreme schingiuit – ca să apreciez mângâierile și săruturile tale dulci mai presus de orice, mai presus de propria-mi ființă -. Important este că am reușit să ies viu din vâltoare. Important este că exiști și îmi clădești existența prin iubire și încredere. Prin grijă și respect. Prin perfecțiune.

Și chiar dacă a fost o întâmplare, eu zic că am meritat-o! Amândoi!

Te iubesc și îți mulțumesc! Ești mai presus de propria-mi ființă!

~ by Crisego on January 20, 2013.

4 Responses to “Destin?”

  1. De ce? pentru ca suntem suflete pereche…pentru ca totul, dar absolut totul se intampla cu un scop🙂 Te iubesc mult! Superba postarea…:*

  2. Ce de sirop aici.😛

Your opinion counts

 
