Nu mai fug!

“Kafka către Milena: “Fără tine, nu am pe nimeni, pe nimeni aici, decât frica: prăvălit peste ea și ea prăvălită peste mine, nopțile ni se scurg agățați unul de celălalt”. ” (Paragraf din “Cioran – Caiete vol 1”)

Acel moment când citești o carte și un paragraf anume pur și simplu te cutremură, când fugi cu gândul la propria-ți viață și la trecutul tău…

Fără tine, iubita mea, țineam frica în brațe noapte de noapte, iar viața mea se împărțea în fugă și abandon. Fugă și abandon, fugă și abandon… Mă ascundeam în mine însumi și îmi spuneam că poate e doar un coșmar, că nu merit ceea ce mi se întâmplă, că nu am greșit atât de mult încât să ajung să-mi refuz propria ființă, propriul suflet. Eram legat de mâini și de picioare, iar vântul de după geamul camerei îmi părea un asasin plătit să se joace cu sângele meu,  să-l facă să înghețe.

Fără tine… fără tine… fără tine…

Îți mulțumesc! Mi-ai deschis ochii, mi-ai dezlegat mâinile și picioarele, ai făcut vântul să tacă și mi-ai făcut sângele să fiarbă din nou. Te iubesc!

~ by Crisego on January 23, 2013.

2 Responses to “Nu mai fug!”

  1. Cu toooot dragul din lume! Sa nu mai fugi!!! Te iubesc mult…ce sa iti mai zic, multumesc mult pentru cuvinte. Te iubesc :*

Your opinion counts

 
