Ecoul tăcerii

Mă întreb,
oare îmi poți auzi ecoul atunci când tac?
Și dacă îl auzi,
îi înțelegi cuvintele?
Sufletul îmi stă lacom în piept,
mereu pregătit să se înfrupte din dragostea ta,
iar atunci,
atunci când te strâng în brațe,
când îți sărut cele două buze de catifea roșie,
urlă și aruncă haotic cu “te iubesc”-uri,
fără să țină cont de prezența timpului sau a anotimpurilor.
Mă întreb,
oare sufletul tău…
oare știe cât iubește ecoul tăcerii mele să-l învelească?
Tac!
Cuvintele nu-și au rostul,
privirile spun totul! –
liniștea lor îmi îmbibă sufletul în licoarea îngerilor.
Te iubesc!

 

~ by Crisego on January 25, 2013.

2 Responses to “Ecoul tăcerii”

  1. cand taci…iti aud inima,iubirea si sufletul. si e suficient…m-ai emotionat tare mult si mi-ai reamintit cat de norocoasa sunt ca te am. te iubesc, multumesc mult! >:d<

Your opinion counts

 
