Fructul iubirii tale

Ah, sunt un biet fruct rezultat din iubirea ta! Sufletul tău a pus semințele, a avut zi de zi grijă ca pomișorul să primească destulă apă și lumină și i-a îngrijit fiecare ramură. Într-o zi minunată de iulie, sub un soare toropitor, ai cules roadele. Ce să fie? Un măr? O pară? O caisă? O piersică? Nu știu, însă se vede cu ochiul liber cât este de frumoasă, cât de tare radiază, ce culori frumoase are. Ah, câtă grijă ai avut de mine!

M-am aruncat la picioarele tale și am așteptat să fiu primit în palma ta caldă, după care te-am lăsat să te înfrupți din mine. Senzație extraordinară! Simțeam că sunt iubit și iubeam în același timp.

Eu sunt un simplu fruct, iubito! Iar copacul din care sunt zămislit va continua să mă ofere gurii tale mult prea dulci oricum, până la sfârșitul zilelor. Îți voi oferi culorile mele și toată ființa mea, să te înfrupți din fructul dragostei tale până când universul va înceta să ne suporte și până când copacul va cădea răpus de bătrânețe.

Sunt un biet fruct! Îți mulțumesc că m-ai creat și m-ai crescut! Acum e rândul meu să te răsplătesc! Te iubesc!

~ by Crisego on January 25, 2013.

4 Responses to “Fructul iubirii tale”

  1. Esti ceeeeel mai dulce si mai scump fruct din lume! >:D< te iubesc mult, gropita frumoasa :*

  2. Hai sa-ti recomand un citat care mie imi place mult:
    “De la un timp rodeste in sufletul meu ceea ce am sadit in sufletele altora”

    M-a inspirat articolul tau!

    • Ce frumos este citatul! Multumesc atat pentru citat, cat si pentru cuvinte! Ma bucur ca pot fi chiar si o sursa de inspiratie pentru altii🙂 E intotdeauna o placere!

Your opinion counts

 
