Definiția ta

Ochii mei refuză să te perceapă drept un simplu om. Pentru ei, ești un înger căzut dintr-un paradis ce ne-a refuzat pe amândoi, un copil cu sufletul în palme, pregătit și fericit să iubească și să fie iubit.

Ești o floare! Un trandafir roșu, precum cel pe care ți-l ofer de ziua noastră, un trandafir aflat la început de viață, un trandafir ce își deschide petalele în fața luminii și căldurii unui suflet complementar.

Pentru mine, nu ești doar un om. Ești aer, apă, foc, pământ, cer, soare, lună, răsărit, ploaie, curcubeu, primăvară – și ce primăvară! -, viață, liniște nesfârșită.

Pentru mine, ești izvorul celei mai dulci iubiri. Ești un loc cu apă rece și dulce, într-un deșert infinit. Ești răspunsul întrebărilor mele nocturne. Ești sirop dulce, calmant pentru suflet și minte.

Tu nu ești om! Ești OMUL! Pe tine te așteptam cu atâta frig în oase, căci știam că aveai să mă încălzești.

Te iubesc!

~ by Crisego on January 27, 2013.

2 Responses to “Definiția ta”

  1. Acum chiar m-ai lasat…wow…fara cuvinte. Nu am cuvintele necesare pentru a-ti multumi, pentru a-ti spune cum m-ai emotionat cand am citit randurile astea. Mereu cand imi scrii ceva nou, am impresia ca aceea este cea mai frumoasa postare…in schimb tu ma surprinzi mereu si mereu si mereu. Postarea asta…ah, atat de frumoasa. Iti multumesc enorm, te iubesc cum nimeni nu te-ar putea iubi vreodata. Multumesc copil frumos cu gropite, cel mai frumooooos >:D<

    • Iubita mea, cand citesc randurile tale si vad cat de fericita esti, nu imi mai trebuie absolut nimic! Sunt cel mai fericit sa iti vad zambetul pe chip si te iubesc enooorm! Iti multumesc pentru tot, scumpa mea! Te ador, ingeras mic si frumos! Te iubesc cum nu am iubit vreodata si nu stiu daca as putea vreodata sa iti multumesc indeajuns! Te iubesc!❤

Your opinion counts

 
