Păpădie

Sunt ca o biată păpădie. Odată ce-ți sufli sărutul peste buzele mele, sufletul mi se împrăștie și zboară anesteziat în lumea ta. Sufletul meu nu mai are nicio putere; nu mai zice nimic, nu se împotrivește, ci doar face ceea ce îi spui. Parfumul dragostei tale l-a amețit bine, iar acum umblă pe șapte cărări și îți declară iubirea pe toate ulițele.

Ah, și ce-mi mai place să-ți sufli sărutul peste buzele mele uscate! Simt cum le dai viață, cum pulsează de dorul buzelor tale.

Suflă-ți sărutul peste buzele mele, iubito! Lasă-mă să visez! Oferă-mi un loc cald în lumea ta și lasă-mă să rămân acolo, îmbătat cu lichiorul dragostei tale blânde.

Te iubesc!

~ by Crisego on January 28, 2013.

2 Responses to “Păpădie”

  1. >:D< esti ceeeeel mai tare giubitel din univeeeeers! Te iubesc mult…mereu vei avea un loc cald in lumea si sufletul meu, stii bine asta!:*

    • :* Iar tu esti ceaaaaaaa mai tare giubitica din univeeeeeeer si de pe mapamond! Stiu, scumpa mea si iti multumesc din suflet pentru tooooot ce faci pt mine. Te iubesc enorm enorm enorm! :* >:D<

Your opinion counts

 
