Copilului meu drag

Știi, sunt nopți în care imaginea ta este mai puternică decât oboseala sau somnul, sunt nopți în care aștept o infinitate de clipe să adorm, căci mă ții de vorbă și mă privești cu cei mai frumoși ochi. Cum să dorm? Chiar dacă nu ești fizic lângă mine, sunt fericit și cu holograma ta, sunt fericit să te am în gând și în suflet, sunt fericit să vorbesc cu tine câte-n lună și-n stele până adorm. Sunt fericit că am libertatea de a visa la următorul tău sărut, căci știu că va veni lumina zilei și visul va deveni realitate.

Știi, în acele zile în care nu ne vedem, simt un gol în mine însumi, căci lipsește o parte din puzzle. Nu sunt întreg decât ținându-te de mână, sărutându-ți buzele arzânde, privindu-ți căpruiul ce sunt sigur că nu este real, ținându-te strâns la pieptu-mi ce seamănă cu o tobă din cauza inimii ce-mi bate ca o nebună.

Ești îngerașul meu mic și frumos, ești însăși ființa mea, ești Întregul.

Și nu-i nimic, scumpa mea, zilele astea vor trece repede, iar duminică ne vom asculta din nou inimile bătând ca nebunele. Abia aștept să te strâng tare în brațe în gara noastră dragă.

Te iubesc, copil frumos! Îți mulțumesc pentru că alături de tine am uitat ce înseamnă marasmul. Pentru că simfoniile iubirii se fac auzite în sufletul meu în fiecare zi.

Te iubesc! Ai grijă de tine!

~ by Crisego on January 29, 2013.

2 Responses to “Copilului meu drag”

  1. uooof…tu ai idee cum ma faci sa ma simt, in ce hal de fericita si emotionata sunt? Ma simt perfect cand iti citesc randurile, dar mai ales simt ca am omul perfect langa mine…stii cat de mult te iubesc, pfoaaaai! >:D:D<

    • Asa de fericit sunt cand stiu ca zambesti!!! Ma bucur nespus! Iti multumesc pentru tot si esti perfecta, orice ar fi! Te iubesc ceeeel mai mult, copil drag! Te iubesc si te ador! :*

Your opinion counts

 
