Din nou acasă

Ai venit! Îmi era atââât de dor de tine, draga mea, încât nici nu îți poți închipui. Au trecut câteva zile? Pfff, și eu care credeam că a trecut un an. Te-am așteptat precum un copil căruia îi promiți că vii cu ceva bun de la servici. Te-am așteptat ca o floare ce așteaptă ploaia care să-i mângâie sufletul. Te-am așteptat precum un boboc de trandafir ce își așteaptă lumina și apa. Ce mult ți-am simțit lipsa! Parcă îmi simțeam buzele cum crăpau, fără săruturile tale care le hidratau cu cea mai dulce dragoste. Ah, scumpa mea! Ai venit! Ai venit și mi-ai liniștit sufletul, mi-ai dat din nou sentimentul de siguranță pe care îl am când știu că ești aproape. Ah! Cât de fericit sunt! Bine ai venit înapoi, scumpa mea! Acasă! Te iubesc enorm!

~ by Crisego on February 3, 2013.

2 Responses to “Din nou acasă”

  1. ce draguuuuut! >:D< am venit acasa la tine iubitu' asa dor imi era de tine ❤ te ador!

Your opinion counts

 
