Obsedat de culori

Iubita mea, tu m-ai transformat într-un obsedat de culori! Nu pot să zic că eram un împătimit al non-culorilor, însă altceva nu cunoșteam. Acum, după mulți pași mărunți dar siguri, iubesc culorile. Nu doar că le iubesc, dar le cunosc și le identific cu tine.

Ah, iubito! Ochii ăia superbi! Ce căprui! Câte visuri se reflectă în ei! Câte speranțe! Ce viitor frumos!

Buzele tale, iubito! Două petale minunate de trandafir roz! Ah! Să le sărut zi de zi…medicament natural pentru nemurire!

Părul tău, iubito! Soarele se joacă cu el atât de frumos! Ba e șaten deschis, ba e roșcat! Țin minte și acum prima noastră întâlnire! Cum adoram să îți mângâi părul și să mă îmbăt cu parfumul său!

Sufletul tău, iubito! Un roșu ce mă duce pe culmile fericirii, un roșu de o dragoste și o frumusețe nemaiîntâlnite. Ah! Și cât de frumos radiază! Cât de bine mă simt la pieptul tău! Simt cum sufletul tău îmi încălzește ființa și mă duce către visare!

Visurile noastre, iubito! Ce curcubeu! Ce minune a vieții!

Îți mulțumesc pentru această paletă infinită de culori pe care mi-ai așternut-o în față în clipa când ți-am întâlnit pentru prima dată privirea, buzele, părul și sufletul. Ah, și mâinile-ți calde, pe care iubesc să le sărut, pe care iubesc să le îmbrac în catifeaua visurilor mele, în așternutul sentimentelor mele de copil nerăbdător să iubească mai mult și mai mult pe zi ce trece.

Te iubesc, scumpa mea! Ești cel mai frumos vis al meu, împlinit! Te ador!

~ by Crisego on February 6, 2013.

2 Responses to “Obsedat de culori”

  1. dar sigur, sigur stii in ce hal te iubesc?? >:D< multumesc ca existi, copile! :*

Your opinion counts

 
