Revelație

Ziceam că nu cred, ca El nu există, dar se pare că nu e chiar așa. Acum câteva nopți, mă gândeam la muzică, la viață, la întâmplările din jur și din viața mea personală.. Trebuie să existe un motiv pentru tot ceea ce se întâmplă. Chiar dacă nu mi-a fost neaparat ușor, am preferat să îi spun iubitei mele ce am pe suflet în legătură cu acest subiect.

Acum câteva zile, mi-am dat seama că sunt atins de melodiile ce au o doză de dramatism în ele, de piesele în care ruga își face simțită prezența, în care privirea se mai îndreaptă și către Cer. Oare de ce?, mi-am spus. Poate pentru că trebuia să mă întorc pe un drum de la care mă abătusem, iar muzica era modul perfect. În momentul când ascult niște versuri, disperarea din vocea artiștilor este mult mai izbitoare la auzul acelui “Doamne!”…

Tot acum ceva zile, am avut un vis foarte ciudat. După ce în viața reală am avut multe rude care s-au stins de tinere, după ce cancerul mi-a atins familia de mai multe ori, am visat că eram singur pe ciment, într-un decor funebru, întins pe spate, cu un plămân(sau cu ficatul, nu sunt sigur) alături de mine, separat de corp. Eram disperat, întrebam ce se întâmplă, dar puținii oameni din jur tăceau. M-am trezit! Să fi fost un semn?, mi-am spus. Poate că este un mesaj, că trebuie să am grijă de sănătatea mea.

Mă gândeam și mă gândesc că trebuie să existe ceva și după moarte, că nu mă pot imagina mort, fără să gândesc sau să simt ceva. Trebuie! Trebuie sa fie ceva dincolo! Acest gând m-a adus mai aproape de Cer!

Toate suferințele prin care am trecut, tot tumultul sentimental, poate că totul a avut un scop prestabilit. Toate alegerile greșite din trecut, poate că au avut un motiv, dincolo de bariera vizibilă, terestră. Nu visam nicicând să fiu atât de fericit! Nu visam nicicând să găsesc femeia perfectă, obosisem să sper că voi iubi și voi fi iubit în asemenea măsură. Poate că dacă nu treceam prin anumite situații din trecut, prezentul nu mai avea loc. Cine știe…

Mă gândeam că dacă teoria Big Bang-ului ar fi adevărată, atunci Big Bang-ul nu ar fi putut oricum să aducă oamenii pe Pământ. Dintr-o explozie, să zicem că ar fi apărut Pământul. Dar viața? Cum să apară viața după o explozie? Explozia înseamnă dezordine, haos, moarte. Așadar, m-am întors cu fața spre ideea de a exista un Creator.

Am avut parte de multe gânduri în ultimele zile, însă nu mi-ar ajunge 100 de pagini ca să spun tot ce am gândit. Ideea este că, după cum se pare, am avut nevoie să ajung într-o oarecare prăpastie, pentru a-mi da seama de anumite lucruri. Îmi pare rău că am închis fără să gândesc ochii. Le mulțumesc celor care mi-au fost și îmi sunt alături și m-au ajutat să găsesc calea spre o viață cu mai mult adevăr în ea.

Mulțumesc, mamă! Mulțumesc, tată! Mulțumesc, iubita mea!

~ by Crisego on February 8, 2013.

5 Responses to “Revelație”

  1. Of, visele…

  2. Cu tot dragul, iubitule! Stii cat m-a emotionat postarea aceasta…sunt tare mandra de tine, copile! :*

  3. “Dintr-o explozie, să zicem că ar fi apărut Pământul. Dar viața? Cum să apară viața după o explozie? Explozia înseamnă dezordine, haos, moarte.”
    —–
    Daca explozia inseamna dezordine, haos,…cum putea sa apara pamantul dintr-o explozie?

Your opinion counts

 
