7

Mai știi tu oare ce copii
eram atunci, demult, cândva?
Cum ochii noștri, cei zglobii,
știau doar a se bucura..

Eu știu că te țineam de mână
în gândul meu și te doream,
că mi-erai dragă ca o zână
și că în gând te sărutam.

Mai știu c-atunci când mi-ai zâmbit
eram deja în alte lumi
și că atunci când m-ai privit
puteai de jos să mă aduni.

Acuma știu că timpul trece
și tot așa ne trecem noi,
însă el poate fi și rege,
rămâne dragostea-ntre noi.

………………………………………

La mulți ani, scumpa mea! Îți mulțumesc pentru șapte luni minunate, pentru șapte luni de speranță, iubire, liniște, încredere, grijă, respect, simplitate, cuvinte, promisiuni, șoapte, săruturi dulci, priviri inocente, îmbrățișări fierbinți, plimbări, amintiri. Îți mulțumesc pentru prezentul de azi și pentru viitorul de mâine, de peste o lună și de peste o viață. Te iubesc!

~ by Crisego on February 16, 2013.

5 Responses to “7”

  1. ce frumooooos! >:D< la multi ani, iubitul meu!! Te iubesc ceeel mai mult si iti multumesc pentru tot, pentru 7 luni superbe alaturi de tine si pentru un viitor minunat! Te iubesc, boboricaaaa! :*

    • ma bucur ceeel mai tare ca iti place si ca esti fericita scumpa mea :* La multi aaaaaaaaani! >:D< Multumesc mult de tot pentru tot, nici nu iti imaginezi cat de fericit sunt! Te iubeeeeesc, tuturica!❤

  2. “Îți mulțumesc pentru …….promisiuni? si ptr. luni de speranta?
    ——————-
    Multumesti pentru promisiuni?🙂 Si pentru luni de speranta?🙂 Ai analizat vreodata cuvintele astea? Hai sa luam doar termenul “speranta”. Merge el mana-n mana cu certitudinea sau cu incertitudinea? Desi dex-ul spune ca speranta ar fi un sentiment de convingere sau incredere, realitatea ne-a demonstrat de N ori ca are de-a face cu incertitudinea. Si toti stim ca incertitudinea este cea care produce teama, sau cel putin un sentiment de disconfort.
    Daca intrebi pe cineva: “ai rezolvat corect problema la matematica?”,…iar raspunsul va fi:”sper!”,..rezulta ca persoana nu e sigura. Nesiguranta e cea care te face sa spui “sper” caci daca ai fi sigur, ai spune “da sau stiu”. Si acum intreaba-te din nou. Multumesti ptr. nesiguranta? Ptr. incertitudine?
    p.s. hai ca-ti promit si eu marea si sarea. imi vei multumi?:))

    • sincer, cred ca ai o problema…gata, am inteles! imi dai mereu comentarii de 3 pagini in care imi faci teoria chibritului, analiza fiecarui cuvant. Multumesc pentru vizita, dar e de ajuns!

    • In primul rand…nu ar trebui sa analizezi atat de personal poezia, pentru ca nu iti este adresata😉 in al doilea rand daca el vrea sa imi multumeasca pentru speranta, foarte bine face, cred ca judeci cam mult…e o diferenta intre a comenta ceva obiectiv..si a trece spre subiectivism. Sincer….nu esti coerent/a in comentariul anterior…

Your opinion counts

 
