Preafrumoasă Românie

Preafrumoasă Românie,
azi te văd înlăcrimată;
ce să îți mai spun eu ție? –
te-am simțit, ești dărâmată.

Azi verși lacrimi prea amare,
dar se pare că în van,
căci acolo-n depărtare
pleacă frații pentru ban.

Mamă dragă, scumpa mea,
nu mai plânge, sunt aici!
La pământ de vei cădea,
te ajut să te ridici.

Îți aud suspinul greu
și mă sting în interior;
ți-aud răgetul de leu
și mă trece un fior.

Mamă dragă, hai, zâmbește!
Mai oferă-mi un sărut!
E ceva ce ne unește –
sângele – supremul scut.

~ by Crisego on February 17, 2013.

Your opinion counts

 
