Sunt fericit…

…atunci când îmi spui că mă iubești,
când văd în ochii tăi magici iubirea care crește în fiecare zi tot mai mult,
când îți aud vocea caldă, de copil drag,
când te țin în brațe și îți simt inima bătând,
când îți sărut fruntea, ochii, nasul, obrajii, buzele moi și dulci și mâinile calde precum soarele ce ne încălzește mereu sufletele,
când ne purtăm ca doi oameni mari ce n-au uitat să își aducă aminte de copilărie,
când adormi la pieptul meu,
când adorm la pieptul tău,
când îți mângâi chipul și îți simt emoția din privire,
când mă uit la pozele noastre și îmi aduc aminte de toate clipele minunate petrecute împreună,
când mergem împreună peste tot și îi arăt lumii întregi ce înger frumos îmi oferă dragoste,
când ne spunem “noapte bună” și “bună dimineața”,
când ne plimbăm de nebuni prin toate parcurile din București și facem fotografii până rămânem fără baterie,
când ne întoarcem la copacul nostru,
mereu!
Sunt fericit că sunt, că ești, că suntem! Sunt fericit că exiști și existăm! Îți mulțumesc pentru tot! Te iubesc!

~ by Crisego on February 19, 2013.

8 Responses to “Sunt fericit…”

  1. m-ai lasat wow…stii ca te iubesc cel mai mult si sunt cea mai fericita si mai norocoasa din lume? Te ador, iubitule…sunt fericita, iti multumesc din suflet pentru tot! Ai scris superb…sunt mandra de tine, de noi, de iubirea noastra. Te iubesc!

    • :”> Multumesc din suflet, scumpa mea! Ma bucur mult ca iti place si ca esti fericita. Asta e scopul meu, sa te fac fericita toata viata. Te iubesc si te ador si iti multumesc pentru absolut tot! Sunt cel mai fericit si mandru barbat din lume! De tine, de noi, de iubirea noastra. Te iubeeeesc!❤

  2. Am mai spus asta intr-un alt post, insa, doamne, sunteti atat de frumosi impreuna! Sa va iubiti mereu la fel de mult! Urmaresc cu drag acest blog🙂

  3. Cu mare drag ma intorc de fiecare data cand am ocazia!:)

  4. E loc să spun şi eu ceva? Nu vă ţin mult că prea frumos vă conversaţi : vai, ce frumoşi sunteţi!! Să vă iubiţi mereu la fel de mult!!
    P.S. Missy, şi eu mă simt la fel de norocoasă, te înţeleg ….😉
    Ssssstttt, gata, vă laaas

Your opinion counts

 
