Noapte bună, scumpa mea!

Cât de frumos e să adormim așa! Să stau alături de tine, să te privesc în ochi, să îți sărut buzele, fruntea și ochii… Iubita mea, ești atât de frumoasă! De-ai ști cât de fericit și mândru sunt! Sunt fericit că te iubesc, că mă iubești, că ne iubim. Sunt fericit că te am, mă ai, ne avem. Sunt fericit că am privilegiul de a te privi zilnic în ochi și de a-ți spune cât ești de frumoasă. Sunt mândru de tine, de noi, de iubirea noastră. Simt că aș putea să zbor. Simt că am trecut toate barierele, că de acum totul este un cadou frumos. Simt că visez, însă din fericire îmi trăiesc visul. Ce zâmbet frumos ai, iubito! Aș sta așa o viață întreagă. Aș sta lungit lângă tine și m-aș scufunda în oceanul infinit al visurilor și iubirii. Ochii tăi sunt un ocean de iubire. Buzele tale arzânde își deschid brațele și îmi cuprind sufletul cu dulceața lor… Cât de bine este! Ce liniște frumoasă! Ce noapte mângâietoare! Ce nori pufoși s-au așezat deasupra noastră! Din norii aștia, iubito, cade ploaia cu picături de fericire peste noi. E minunat! Iubito, îți mulțumesc! Prin simplul fapt că zâmbești, îmi mai prelungești viața cu încă o zi. Fiecare zâmbet de-al tău înseamnă viață. Fiecare zâmbet, fiecare sărut, fiecare atingere, fiecare șoaptă, fiecare îmbrățișare! Ah, câtă fericire ai adus în viața mea! Câtă speranță, câtă frumusețe, câtă iubire! Ești îngerul păzitor al sufletului meu. Ființa mea vibrează alături de tine, tresară atunci când îmi cânți iubirea. Copil frumos, acum e târziu! Hai, vino la mine în brațe și hai să dormim! De-abia aștept să vină zorii zilei, să îți spun “Bună dimineața, iubita!”. Noapte buna, scumpa mea! Te iubesc!

~ by Crisego on February 21, 2013.

9 Responses to “Noapte bună, scumpa mea!”

  1. Ce nori pufoși s-au așezat deasupra noastră! Din norii aștia, iubito, cade ploaia cu picături de fericire peste noi
    Superrbb

  2. norocoasa…scumpa ta! :))

  3. Te iubesc enorm…iar surprizele frumoase pe care mi le oferi, mai ales cand sunt atat de obosita…imi umplu sufletul de liniste. Multumesc din suflet pentru intelegere, respect, iubire, iubire, iubire. Si ce iubire…e superba postarea! Te ador, copil frumos cu gropite!

    • iii❤ ma bucur mult ca ti-a placut surpriza si ca te-ai mai linistit, scumpa mea! te iubesc enorm si te voi intelege si te voi iubi mereu mereu mereu! :* Multumesc frumos! Te adoooor si te iubeeeeeeeeesc!❤

Your opinion counts

 
