Cel mai fericit personaj din lumea asta

Știi,
eu niciodată nu ajung acasă!
Eu sunt mereu pierdut,
rătăcit în ochii tăi,
în ceașca ta de cafea îndulcită din abundență.
Acolo,
în ochii tăi pierdut fiind,
mă ghidez după bătăi de inimă nebune,
după vântul cald al iubirii ce mă poartă de colo colo,
după voci neauzite ale spiritului.
Nu am nevoie să aud! – Simt!
Și totuși,
acolo, pe tărâmul mereu atât de diferit,
în locul în care mă uit pe mine însumi,
pe balconul de unde îmi privesc detașat trupul,
de unde-mi văd sufletul zburdând pe străzi colorate,
ei bine, acolo mă simt acasă!
Mă pierd,
dar simt că n-am plecat nicicând –
dragostea-ți mă bate pe umărul stâng,
amintindu-mi că sunt cel mai fericit personaj din lumea asta.

~ by Crisego on February 26, 2013.

3 Responses to “Cel mai fericit personaj din lumea asta”

  1. stii ca oamenii pot avea in viata…un perfect simplu..compus. Eh. tu esti mai mult decat perfectul din viata mea!! Te iubesc, in rest cuvintele mi se pare inexistente, pentru a putea exprima cu adevarat ce am simtit cand am citit postarea aceasta. Multumesc.te ador…

    • Ce frumos vorbesti! Ma bucur enorm ca reusesc sa iti aduc pe chip zambetul! Te iubesc enorm, scumpa mea! Nicio expresie nu e mai puternica in sufletul meu decat acest simplu si minunat “te iubesc” !❤

  2. Ai talent😛

Your opinion counts

 
