“Ariane”…

Cerul, apele, aerul, soarele,
în iubire ne scaldă;
mă apropii și mă pierd
în privirea ta caldă.

Un simplu actor,
un singur rol –
acela de a te iubi pe tine,
să te iubesc și să mor.

Un rege cu visuri în palme…
cu o regină în gând…
o viață și-un scop,
aici, pe Pământ.

Un înger plimbându-se parcă dansând,
cu o aură caldă, cu aripi de mătase,
aducând o iubire dulce
pe care sufletu-mi o uitase…

Un drum, un om, un destin,
o chemare de undeva, de nicăieri,
un strigăt precum o mângâiere
pentru visul de ieri.

Bătăi de inimă în armonie cu timpul,
un soare blând, liniștitor,
în ochii tăi se află secretul,
calea către viitor.

Azi, după un ceas mai lung,
azi simt că trăiesc;
am învățat din nou ce uitasem… –
să spun TE IUBESC!

~ by Crisego on March 2, 2013.

2 Responses to ““Ariane”…”

  1. ah…cat imi place :D< multumesc din suflet pentru tot, pentru absolut tot! te iubeeeeeeeeeeesc!

Your opinion counts

 
