Mai stai!

Mai stai o clipă,
să-ți mai sărut o dată fruntea,
să-ți mai privesc ochii
măcar o dată!
Mai stai o zi, un an, o viață!
Mai stai!
Mai dă-mi să gust dulceața de pe buzele tale,
să mă îmbăt cu mirosul tău
de floare rară,
din vârf de munte!
Îmbrățișează-mă cu brațele sufletului tău
de înger coborât din Paradis!
Iubește-mă ca în povești cu prinți
și cu prințese!
Lasă-ți buzele să danseze pe pielea mea,
să îmi binecuvânteze ființa,
întregul!
Ia-mi toată dragostea ce ți-o port
și îndeas-o în buzunarele tale,
să-ți țină de cald mereu!
Iubito, hai!
Ia-mă de mână și hai să zburăm!
Hai să zburăm spre lumi nemaivăzute,
spre nicăieri,
acasă!

~ by Crisego on March 5, 2013.

4 Responses to “Mai stai!”

  1. Foarte frumos ai asternut totul…!

  2. o sa tooooot stau iubitule…! ador poezia asta, mai ales pentru ca este speciala❤ te ador!

Your opinion counts

 
