Veșnic îndrăgostit

Viața mea este precum o floare – cu cât timpul trece mai mult, cu cât ea își deschide mai multe petale, cu atât este mai frumoasă. Viața mea depinde de apă, lumină și pământ. Tu ești apa care îmi curăță sufletul, lumina care îmi face ochii să strălucească și pământul care îmi oferă șansa să mă așez și să mă odihnesc. Ești pământul în care viața mea își înfige fericită rădăcinile. Tu ești totul. Tocmai de aceea, atunci când aveam totul și nu te aveam pe tine, nu aveam nimic. Sufletul se hrănește cu grijă, încredere, respect, iubire, cuvinte dulci, încurajări, săruturi, căldură, amintiri. Toate astea, ca un întreg, formează viața. Dragostea înseamnă viață.

Un om fără iubire poate fi mare. Poate fi cel mai mare om din istorie. Dar nu va putea fi niciodată măreț. Măreția vieții este dată de dragoste. De acea minune care stinge flăcările iadului și aduce apa în deșert.

Sunt un veșnic îndrăgostit! De tine! De cel mai frumos înger din câți ar putea exista în Paradis! Cine a zis că Paradisul e sus, s-a înșelat. Paradisul este aici, între noi. Te iubesc! Îți mulțumesc, scumpa mea! Pentru absolut tot! Sunt fericit!

~ by Crisego on March 6, 2013.

2 Responses to “Veșnic îndrăgostit”

  1. ah, cum mi-ai facut sufletul sa danseze si sa rada, sa planga, cand am citit! iti multumesc din suflet…te iubesc mult, copil drag! :*

Your opinion counts

 
