Binecuvântare

Ziceam ceva mai devreme că “ești binecuvântarea sufletului meu”. Chiar ești! Atât de fericit mă faci, încât nu știu dacă există în lumea asta un cuvânt care să descrie exact ceea ce simt. Ca să descriu mot-a-mot ceea ce simt, ar trebui ca bătăile inimii mele să formeze un cuvânt. Ar trebui să se introducă în dicționar un cuvânt format din silabele pulsului meu. Sau, de ce nu, un cuvânt format din magia clipelor petrecute alături de tine. De s-ar putea! … Ar fi un cuvânt magic, un cuvânt ce ne-ar aparține nouă și atât, căci dragostea noastră e unică.

Sunt fericit, scumpo! În sfârșit! Vezi ce ai realizat? Tu vrei să ajuți oamenii, să fii alături de ei, să faci o carieră din asta – iată că ai rezolvat primul tău caz. Pe mine m-ai ajutat! Și încă cât! Și cum! Doamne, cât îți sunt de recunoscător!

Copil drag, chiar nu știu ce să mai spun.. E magie pură! Ceea ce simt, ceea ce trăiesc zilnic alături de tine – de 237 de zile – este din alt univers. Nu am simțit niciodată ceea ce simt în prezent. Niciodată nu am zâmbit cu atâta pasiune, cu atâta dragoste, cu atâta bucurie. Îți mulțumesc!

Te iubesc, copil drag! Te iubesc! Te iubesc! De un infinit de ori, te iubesc!

~ by Crisego on March 9, 2013.

2 Responses to “Binecuvântare”

  1. m-ai emotionat si cand mi-ai zis in acea zi ca sunt binecuvantarea sufletului tau, m-ai emotionat din nou si acum, cand am citit postarea. Te iubesc…mai are sens sa iti multumesc? Te ador.

Your opinion counts

 
