Grindină

Ah, tu!
Tu ești o ploaie cu grindină,
cu pietre mari ce îmi cutremură asfaltul,
spiritul;
ești o furtună apărută de nicăieri,
iar eu..
eu sunt un călător fără umbrelă,
cu pieptul deschis,
expus ca pe-o tarabă din piață.
Și tună,
și fulgeră,
și plouă mai tare,
iar sufletul meu,
el,
neputincios prizonier al furtunii,
tace și se lasă lovit,
răpus de existența ta copleșitoare.
Și stau,
și stau,
și stau…
Și plouă,
plouă,
plouă…
Mă cutremur în fața ființei tale.
Mă cutremur și mă pierd.
Mă pierd și mă găsesc din nou,
sub o altă formă,
separat de mine însumi.
Sunt al tău!
Te iubesc!

~ by Crisego on March 10, 2013.

2 Responses to “Grindină”

  1. esti al meuuuu❤ si ce bine imi e!! te iubesc, ba! multumesc mult :*

Your opinion counts

 
