Ceață și iubire. Te iubesc de opt luni

Eram un om singur. Singuratic. Pustiu. Pustiit. Abandonat. Uitat. Inexistent. Non-om…Daca există așa ceva, un non-om… Eram așa cum nu știam că poate cineva fi. Mergeam în fiecare zi pe aceeași stradă goală, pe același drum – cu care mă obișnuisem, cu care devenisem frate -, spre același neant care mă aștepta la fiecare următor capăt al străzii. Aveam impresia că văd capătul, dar nu îl găseam niciodată. Ceața era întotdeauna deasă, precum norii negri de furtună, iar clădirile erau insesizabile. Pătura gri – aproape neagră – le învelea într-un mister ciudat, într-un ambalaj pe care mi-era frică să-l desfac. Și mergeam, continuam să văd capete de drum, continuam să delirez. Îmi era frig, mă simțeam din ce în ce mai singur, din ce în ce mai gol. Nu se mai auzea decât vântul. Un vânt calm, dar totodată tulburător. Era precum o vioară ce răsuna ușor, dar îndeajuns încât să îmi cutremure sufletul. Nu știam cum arată culorile, nu știam cum arată soarele, nu cunoșteam stelele, nu știam decât că exist. Pentru cât timp însă, nu știam.

Aveam o cămăruță. O odaie micuță în care îmi lăsam capul să se aștearnă pe perna rece de lemn, unde încercam să îmi imaginez cum arată lumea de dincolo. De dincolo de ceață. De dincolo de zidul gri. Încercam, însă nu reușeam niciodată. Nu aveam nicio cunoștință despre aceste lucruri. Niciun indiciu, nicio urmă. Închideam ochii și adormeam. Întotdeauna la fel. Întotdeauna trist, întotdeauna singur.

Acum opt luni însă, am deschis ochii și am văzut inimaginabilul lângă mine, ca și cum dormirăm împreună. Era un copil plăpând, un înger cu păr șaten și ochi căprui. Atât de tare străluceau, încât mă gândeam că așa trebuie să arate stelele. Ceva mai frumos nu îmi puteam imagina. Îngerul se dădu jos din pat, îmi întinse mâna și îmi făcu semn să îl urmez. M-am dat și eu jos, m-am dichisit așa cum știam eu mai bine și l-am urmat. Am ieșit amândoi pe ușă și am început să colindăm fără oprire. Ceața începea să dispară, în dreapta mea începeau să se vadă niște blocuri, în stânga zăream un vânzător de trandafiri – mă oprii și luasei și eu unul pentru înger, căci atât de frumoși erau -, mai în față erau niște copii care se plimbau cu părinții de mână, iar lumea începea să prindă un nou contur. Ceața se risipise de la un capăt la altul, soarele ne zâmbea, vântul ne mângâia ușor părul, iar cerul era de un albastru cum nu îmi închipuisem niciodată că există. Și se făcu lumină!

Ne-am oprit o clipă să admirăm noua mea lume, iar sufletele noastre începură să danseze împreună. După, a fost ca un vis! I-am sărutat buzele moi și fierbinți, iar în ochii ei puteam vedea Paradisul. Nu îl mai văzusem niciodată, dar știam sigur că așa arăta. Era atât de frumos!

Acum, încă învăț să respir aerul unei iubiri pe care nu o mai întâlnisem niciodată. Încă învăț să dăruiesc și să primesc tăcere. Încă învăț să exist. Doar alături de îngerul meu pot exista.

Te iubesc!

La mulți ani, copil frumos!

Cu dragoste, al tău copil salvat!

~ by Crisego on March 16, 2013.

4 Responses to “Ceață și iubire. Te iubesc de opt luni”

  1. oooof, cum ai scris! la multi ani copile drag cu gropite! te iubesc mult…de 8 luni superbe, doar alaturi de tine❤ multumesc pentru cuvintele astea, pentru iubire si intelegere, pentru respect, pentru tot. Te iubesc! :* Ai scris superb…

    • :”> La multi aaaaaani, copil frumos!! Multumesc, ma bucur ca iti place si ca zambeeesti :* Si eu te iubesc, ceeel mai mult, tot de 8 luni superbe❤ Coincidenta;)) E placerea si datoria mea sa te inteleg, sa te iubesc, sa te respect, sa iti spun cuvinte frumoase, deci nu ai de ce sa imi multumesti:P Te iubeeeesc!❤

  2. Bai ma lasi, da unde ai stat frate pana s-o cunosti pe dra Stefania, de era chiar totul atata de gri si rece, atat de singur? Aaa, am inteles, era o metafora, hai ca mi-a mai venit inima la loc!🙂 E, atunci sa fiti sanatosi si sa va iubiti in continuare! La multi ani!

Your opinion counts

 
