Nu aș putea…

… să mă trezesc fără să îți spun Bună dimineața!

… să merg pe stradă fără să mă gândesc cât de frumos ar fi să mă ții de mână

… să petrec o zi fără să știu că ești în siguranță

… să adorm fără să mă întorc mai întâi cu fața spre locul unde te cuibărești în nopțile frumoase alături de mine

… să scriu scrisori de iubire fără să îți văd ochii; chiar dacă nu ești lângă mine, sufletul meu are cea mai frumoasă poză cu tine și te admir mereu

… să las să treacă o zi fără să îți spun măcar de 100 de ori că te iubesc

… să stau lângă tine fără să mă gândesc că trăiesc în Paradis

… să te privesc fără să mă scufund în marea de cafea a ochilor tăi

… să respir fără aer; tu ești aer

… să supraviețuiesc fără apă; tu ești apă

… să am lumină fără soare; tu ești soare

… să mă odihnesc fără liniște; tu ești liniște

… să exist fără suflet; tu ești cea care are grijă de el

… să exist fără să existăm.

TE IUBESC!!!

~ by Crisego on March 17, 2013.

6 Responses to “Nu aș putea…”

  1. cum e postarea asta…chiar m-ai lasat fara cuvinte, iubitu’ :* e superba, clar a devenit una din preferatele mele ;)) te iubesc mult si multumesc pentru asemenea surprize superbe!

  2. Cat de romantic! Nu va cunosc, insa ma bucur atat de mult pentru voi, pentru iubirea minunata ce va leaga.🙂

  3. Awww….😀

Your opinion counts

 
