Jack Bowen – Fascinația Ideilor

Dragilor, vă recomand o carte minunată! Este o carte special dedicată pasionaților de filosofie, celor ce iubesc “de ce”-urile, celor curioși și dornici să învețe cum își învârte lumea asta rotițele.

Autorul ne prezintă povestea tânărului Ian Pickle, un puști ce împreună cu Bătrânul colindă lumea întreagă cu ajutorul minții. Acesta este pus față în față cu probleme și întrebări legate de știință, filosofie sau chiar religie. Garantez că situațiile în care vom fi puși când vom trăi ceea ce trăiește tânărul Ian ne vor face să vedem lumea cu alți ochi. Cu cu totul alți ochi decât până acum. Este, cu adevărat, o călătorie minunată. Eu, personal, am citit această carte cu mare plăcere. Am rămas blocat în unele situații, bineînțeles cu întrebări gârlă, iar în altele m-am edificat asupra unor probleme mai vechi, ca să spun așa. Un lucru care mi-a plăcut foarte mult la această carte este faptul că întâlnim foarte des pe marginile paginilor, în antete sau subsoluri diverse citate sau teorii ale unor oameni marcanți din domeniul științei sau al filosofiei. Este foarte frumos să aflăm atâtea informații prețioase, toate dintr-un singur loc.

Fiecare capitol are trei părți: În prima parte, sunt călătoriile și discuțiile cu Bătrânul, în a doua parte sunt discuțiile lui Ian cu părinții, referitoare la subiectele discutate cu Bătrânul, iar în a treia parte ne sunt prezentate discuțiile și aventurile lui Ian alături de prietenul său Jeff.

Cam atât cu vorbăraia! Restul veți descoperi voi, în această carte foarte frumoasă!

Această recenzie face parte din campania vALLuntar inițiată de Grupul Editorial All cu sprijinul ROMSILVA. Mulțumesc editurii ALL pentru această carte minunată și pentru ocazia de a participa la această campanie!

Vă recomand cu căldură să citiți Fascinația Ideilor!

~ by Crisego on March 19, 2013.

20 Responses to “Jack Bowen – Fascinația Ideilor”

  1. Frumoasa prezentarea si m-ai convins sa caut cartea! Multumesc🙂

  2. Mi-a facut mare placere sa citesc recenzia ta, chiar daca nu este genul meu de carte🙂
    Bafta la strans comentarii!

  3. Pare interesantă…cred că ar fi o carte bună pentru o după-masă ploioasă ca cea de astăzi…🙂 Baftă în campanie!

  4. Pana sa sa citesc recenzia ta nu am auzit de Jack Bowen, m-am apucat sa caut ceva despre el, fugitiv nu am gasit nimic relevant pe net. Hmm… imi poti spune in ce perioada a trait (poate apare o biografie la sf.)? Imi plac foarte mult cartile filozofice, banuiesc ca acesta e un filozof american, as fi tentata sa citesc aceasta carte, ocupa un loc in lista.
    Spor la plantat copacei!

  5. Felicitari pentru recenzie, pare foarte interesanta!

  6. Am descoperit multe carti interesante prin aceasta campanie si sustinem cu drag vALLuntar-ul!🙂

  7. Așa tare îmi plac cărțile-povești. Chiar mi-ar plăcea s-o citesc!

  8. Vreau si eu carteaaaa! Pare foarte frumoasa!🙂

  9. Bravo! pare a fi o carte foarte interesanta!

  10. Nu am dat atentie acestei carti pana acum, dar acum m-ai facut curioasa.

Your opinion counts

 
