Vom zâmbi!

Îmi cer scuze, copil frumos! Nu meriți asta! Uneori mă simt precum un pahar plin în care picăturile continuă să cadă pe nerăsuflate. Simt că am obosit, că mi-am epuizat soarele, că lacrimile ce mă invadează vor să-mi șteargă zâmbetul.

Mă doare, iubito! Vreau să te văd zâmbind, să știu că ești bine, să nu mai ai timp decât pentru iubire, pentru fericire. Orice strop de nemulțumire mă deprimă. Orice fărâmă de regret sau de tristețe mă consumă, mă devorează de viu.

Îmi cer scuze că uneori nu te ascult cum trebuie. Poate că îmi lipsește exercițiul. Poate că nu am avut un profesor care să îmi arate cum se ascultă. Abia tu ai devenit primul meu profesor. Promit că voi învăța să ascult mai bine și să înțeleg mai ușor! Voi învăța! Alături de tine, știu că pot!

Îmi pare rău! Nu meriți suferință, nu meriți întristare, nu meriți lacrimi. Tu trebuie să zâmbești, să iei viața de coarne și să îți impui jocul.

Aș vrea să fiu perfect. Măcar cu tine. Să îți ofer eternitatea, să nu murim niciodată, să ne iubim veșnic…

O să fie bine, scumpo! Promit!

Mă ierți, te rog frumos? Sunt doar un copil! Am nevoie de îndrumare! De tine!

Te iubesc!

~ by Crisego on March 20, 2013.

4 Responses to “Vom zâmbi!”

  1. Doi copii frumosi si delicati… Cresteti-va impreuna iubirea, e tot ce aveti nevoie. Nu va lasati tulburati de micile piedici ce nu ezita sa apara, inteleptirea vine si din iubire. Ea va va ghida si ajuta. Trebuie doar sa aveti incredere, o gasiti unul in ochii/ sufletul celuilalt.

  2. stii bine ca vom zambi mereu! Si am zambit…si zambim! Impreuna vom zambi! te iubesc :*

Your opinion counts

 
