Fericire!

“Fericirea e să ştii să îţi doreşti ceea ce ai deja.” – Sfântul Augustin

Te am și te mai vreau, ca să zic așa! Ești un izvor infinit de liniște, speranță și iubire. Ești pace și căldură, înțelepciune și copilărie. Ești om și înger în același timp. Ești un înger ce îmbracă haine omenești. Nu mă satur niciodată să privesc în ochii tăi, să mă scufund în marea învolburată a dragostei tale, unde valurile mă cuprind și îi oferă sufletul meu accesul la o viață complet nouă. Îți iubesc zâmbetul, ochii, tăcerea, șoaptele, îmbrățișările, săruturile, existența. Ești o lampă într-o cameră obscură. Ești un foc de tabără într-o pădure siberiană, într-o noapte geroasă de februarie. Ești drumul către iubire, către împlinire. Ești calea! Îți mulțumesc, copil! Pe măsură ce te am mai mult, te doresc și mai mult. Te iubesc! Zâmbesc!

~ by Crisego on March 25, 2013.

2 Responses to “Fericire!”

  1. ma emotionzi tare…si stii ca-s plangacioasa…multumesc pentru tot…te iubesc! :*

Your opinion counts

 
