Scriu!

Da, m-am apucat să scriu! Pentru o carte! Azi-noapte! Nu știu dacă va fi un roman sau o simplă poveste, dacă va fi de mare sau mică întindere, dar voi trece în revistă ceea ce am trăit și trăiesc. Pentru început, m-am gândit la titlul “Transplant de suflet” și cred că acesta va fi și titlul final. Poate că voi scrie mai greu, poate mai ușor, dar voi scrie. Îți mulțumesc, iubito, căci îmi șezi în gând drept inspirație, drept muză. Te iubesc și îți dedic ție produsul finit!🙂

~ by Crisego on March 27, 2013.

8 Responses to “Scriu!”

  1. Hei! Ai grija cu parintii, daca apar pe acolo, sa nu-i lauzi exagerat de mult!🙂
    In rest, inspiratie si transpiratie! Bafta!
    PS
    Cam la a cata carte o sa-mi vina randul la dedicatie?🙂

  2. Spor sa ai ! Penita lina si iubire nesfarsita.

  3. Foarte frumos! Sper sa iti duci planul la bun sfarsit si ca totul sa iasa asa cum iti doresti.
    Spor la scris!🙂

  4. ieeeei. na na na…prima carte cu autograf va fi a meaaaa❤ I can wait ;))

Your opinion counts

 
