Decalog

1. Să nu uiți niciodată că sunt fericit să te țin în brațe atât la bine, cât și la rău!

2. Să nu uiți niciodată că fericirea ta înseamnă fericirea mea; zâmbesc ca răspuns la zâmbetul tău!

3. Să nu îți fie niciodată teamă/rușine să îmi ceri ajutorul, nici chiar atunci când pari să nu ai nevoie de el!

4. Să nu uiți niciodată că primul și ultimul meu gând, atunci când mă întind să dorm, este acela de a te vedea pe tine zâmbind  la pieptul meu!

5. Să știi întotdeauna că sufletul meu nu va pleca niciodată de lângă tine, că ochii mei te vor privi chiar și în beznă, iar inima mea va bate și din spatele geamurilor izolante ale vieții!

6. Să te uiți mereu spre Cer și să nu uiți că atunci când trece o secundă, eu tocmai ți-am spus “te iubesc”!

7. Să știi că atunci când zic NICIODATĂ, gândesc și simt cu adevărat acel NICIODATĂ! Nu voi pleca NICIODATĂ de lângă tine, de lângă sufletul tău!

8. Să zbori de oricâte ori ai ocazia! Eu voi fi mereu acolo sus, deasupra unui nor, să te prind de mână și să zbor alături de tine!

9. Să nu spui niciodată că ai ajuns la capăt! Atunci când vine un impas, ni se deschide calea către izbăvire, către reusită, către oportunitatea de a trece peste acel impas. Ni se oferă ocazia să evoluăm și să devenim mai puternici. “Rău fără rău, dar mai rău e fără el!”

10. Să știi întotdeauna că te iubesc! Că te-am iubit din prima clipă! Că te voi iubi până la ultima gură de oxigen! Că te voi iubi dincolo de iubire și viață, dincolo de moarte și univers!

TE IUBESC și ÎȚI MULȚUMESC că îmi dai șansa să devin un om mai bun și mai puternic!

~ by Crisego on April 1, 2013.

8 Responses to “Decalog”

  1. frumos decalog al iubirii

  2. stii ca plang repede…ori de cate ori citesc postarea asta…imi vine sa plang…multumesc pentru absolut tot, pentru iubirea si grija asta…te iubicesc mult, cel mai mult!

    • Stiu, copil, insa suntem oameni! Mai si plangem! Asta e, sunt acolo sa te ridic si sa iti sterg obrajiorii si ochisorii! Te iubesc mult si o sa fie bine! :*

  3. Buna dimineata ! Vreau sa te anunt ca te-am nominalizat la Very Inspiring Blogger Award.
    Detalile le gasesti aici: http://strictpersonal.wordpress.com/2013/04/04/very-inspiring-blogger-award/.
    Iti doresc o zi superba !🙂

  4. superb…ma lasi fara cuvinte.
    De foarte mult timp n-am mai citit un blog care sa-mi intre la suflet atat de patrunzator…

Your opinion counts

 
