Fericireaesăștiisăîțidoreșticeeaceaideja

“Fericirea e să ştii să îţi doreşti ceea ce ai deja”. – Sfântul Augustin

Îi văd ochii încărcați de iubire, știu că mă privesc pe mine, că tresar de emoții atunci când ochii mei le oferă răspunsul dorit și îmi doresc să îi văd tresărind mereu. O văd zâmbind și îmi doresc să o văd zâmbind întotdeauna. Știu că iubirea noastră nu are margini, știu că avem parte de cel mai frumos cadou din partea vieții, dar îmi doresc dragostea din ce în ce mai tare, pe zi ce trece. O văd suspinând, plângând, râzând, mergând  încet sau în pas alergător și nu mă satur niciodată de prezența ei. Este precum o stea. O stea la care visam să ajung, dar pe care nu aveam curajul să o ating, o stea care astăzi îmi luminează viața și mă face să mă simt împlinit. O țin de mână, îi mângâi chipul de copil, îi sărut buzele de catifea, îi simt sufletul vibrând și mă reîndrăgostesc zilnic de ea. Simt că sunt cel mai talentat pilot. Am ajuns deasupra celui mai înalt nor. Zbor alături de cea mai frumoasă pasăre, o pasăre cu adevărat măiastră. Simt în fiecare zi că o am, dar în același timp o doresc din ce în ce mai tare. O iubesc și nu știu cum aș putea vreodată să îi mulțumesc îndeajuns.

Te iubesc, copil drag!

~ by Crisego on April 8, 2013.

3 Responses to “Fericireaesăștiisăîțidoreșticeeaceaideja”

  1. Se pare ca interitoriul tau, tot , vorbeste despre ea. Frumos creionat!

Your opinion counts

 
