Fericire!

Fericire,
aruncă-te asupra mea
și udă-mi pân’ la piele sufletul;
aruncă asupra mea verdele naturii,
albastrul cerului
și al mării,
galbenul soarelui
și căpruiul ochilor ei;
scufundă-mă,
cuprinde-mă sub valurile calde
ale iubirii;
lasă-ți ființa să se contopească,
să se confunde
cu ființa-mi însetată
de tine!
Fericire,
nu te ascunde,
nu îți lăsa părul să-ți acopere ochii
superbi!
Fericire,
îmbracă-mă în hainele tale cele mai bune
și fă din mine ce vrei –
e jocul tău;
sunt regulile tale!

~ by Crisego on May 2, 2013.

6 Responses to “Fericire!”

  1. Reblogged this on Graffiti-uri pe pereţii unei gări.

  2. […] iubirii, Un blog de poveste, O9noapte, Sufletul – tainică odaie, Bucegi Natura 2000, Suflet vorbitor, Ra.Luca, Naty Calinescu, David Ionel Romulus, Cu capul in nori …, Olga Bostan, Paradis fara […]

  3. …of, ce sa mai zic? te iubesc om frumos, te iubesc!

Your opinion counts

 
