Ce miros are fericirea? Dar gust?

Voi v-ați întrebat vreodată ce miros are fericirea? Dar gust? V-ați întrebat vreodată ce gust are ea? Nu foarte demult, mi-am dat și eu seama de mirosul și gustul fericirii. Pentru mine, ea are miros de trandafiri, lalele sau narcise oferite cu dragoste și de parfum dulce de femeie iubită – al singurei femei iubite -. Gustul însă este ceva mai complex – ea are gust de buze dulci și moi, de amandină, de savarină, de suc, de ciocolată caldă, de cuvinte spuse cu calm și dragoste, de îmbrățișări pasionale.

Doamne, cât de dulci erau buzele acelea două în acea seară! Doamne, și câtă pasiune emanau! Ah, revederea a fost superbă! Cu un trandafir alb în mână, văzându-mi îngerul zburând parcă spre mine, simțeam că mi-am lăsat în spate carcasa fizică și am pătruns în spiritual. Simțeam cum o căldură mângâietoare cuprindea și răsfăța fiecare părticică din mine.

Doamne, și cât de frumoasă e! Ochii mei nu văd dincolo de ea. Ea este centrul universului meu acum infinit. O iubesc și mă simt un om împlinit!

Te iubesc! Îți mulțumesc!

 

~ by Crisego on May 9, 2013.

2 Responses to “Ce miros are fericirea? Dar gust?”

  1. aww❤ atat de tare mi-au placut cuvintele astea, iti multumesc mult giubidic!

Your opinion counts

 
