Îmbrățișare

Mă cuibăresc cuminte la pieptul tău
și închid ochii,
ascultând melodia inimii tale,
cântată de cel mai frumos cor
din lume.
Și mă visez plutind,
trecând pe deasupra apelor,
munților,
văilor sau dealurilor,
pe deasupra oamenilor
și chiar a păsărilor.
Eu zbor mai sus! – mai aproape de Cer!
Tu ești o cale,
un drum de mătase
către Paradis.
Îmi deschid ochii,
privesc spre căpruiul tău – cafea fierbinte –
și îmi zic:
Paradisul este sufletul tău,
locul unde îmi adăpostesc iubirea,
visurile
și liniștea.
Te iubesc!

~ by Crisego on May 12, 2013.

4 Responses to “Îmbrățișare”

  1. Interesante cuvinte!

  2. haaaai sa te imbratisez, treci incoa! >:D< si eu te iubesc:*:*

Your opinion counts

 
