Și “te iubesc” n-ar fi de-ajuns…

Mă gândesc, dacă nu aș fi avut în față holograma unui viitor în care să îmi am locul bine stabilit, cum mi-aș fi putut trăi prezentul? Dacă nu ai fi fost tu, dacă nu am fi fost noi, dacă nu aș fi avut speranța zilei de mâine, ce savoare ar mai fi avut ziua de azi? Dacă nu m-ai fi privit cu ochii tăi căprui, dacă nu mi-ai fi oferit șansa să visez, cum aș fi putut aștepta eu noaptea? Cum aș fi putut trăi liniștit o zi întreagă, știind că noaptea va fi fără stele, fără vise, fără speranță?

Iubito, tu ai crezut în mine și o faci în continuare. Iar eu, la rândul meu, cred în tine. Cred în tine mai mult decât în mine însumi, tu ești viitorul meu. Cred în noi mai mult decât în orice. Cred în iubire. Fericirea există. Este ceea ce trăim noi, împreună.

Îți mulțumesc pentru trecut, îți mulțumesc pentru prezent, îți mulțumesc pentru viitor! Te iubesc!

~ by Crisego on May 14, 2013.

6 Responses to “Și “te iubesc” n-ar fi de-ajuns…”

  1. Ma intreb oare de ce suntem tentati uneori sa cadem in patima asta a dragostei sa fim orbiti si sa aratam toata naivitatea care tine de noi..

  2. multumesc enorm, iube pentru ganduri, stii ca aceste postari conteaza mult pentru mine, da? te iubesc!!

Your opinion counts

 
