Trei trandafiri și o iubire

Cââât de frumos a fost! Și cââât de frumos este și va fi întotdeauna! A fost o zi superbă, în care am sărbătorit 10 luni și mai superbe! Știu, nu există și mai superbe, dar așa au fost.

Bă copil, îți dai seama că aerul pe care îl respir vine din pieptul tău? Din sufletul tău vine. Iubirea ta mă reînvie în fiecare dimineață, mă liniștește în fiecare noapte și îmi oferă liniște în fiecare zi. Nici nu știu ce cuvinte să scriu, parcă nu ar fi de ajuns. Parcă orice aș scrie, pălește în fața adevăratei intensități a iubirii noastre.

Ești cea mai frumosă floare, cel mai frumos trandafir! Ești un boboc de trandafir întotdeauna mai frumos. Te-aș mirosi și mi-aș liniști sufletul cu tine mereu.

Iubito, îți mulțumesc! Sunt fericit datorită ție, datorită dragostei tale, datorită nouă! Suntem de 10!!! Ne suntem iubire, liniște și fericire! Ne suntem frumoși și speciali. Cei mai frumoși și cei mai speciali.

Te iubesc, scumpo! La mulți aaaaani! >:D<

~ by Crisego on May 16, 2013.

4 Responses to “Trei trandafiri și o iubire”

  1. Florile vor fi intotdeauna o maniera frumoasa de a dezvolta dragostea.. femeilor le place atentia, deh, iar trandafirii acestia sigur atrag dupa ei si mai multa dragoste si atentie!

    • Hmmm, sper ca nu avem o problema, nu?🙂 Sincer, ceea ce scriem (atat eu, cat si iubita mea), scriem din suflet. Iar florile pe care i le ofer si gesturile pe care le facem nu le facem pentru atentie, ci pentru a ne exprima iubirea si recunostinta.

  2. si acum am emotii cand ma gandesc la acel moment frumos…asa de fericita m-ai facut si ma faci…te iubesc mult!

Your opinion counts

 
