Amour

Sărută-mă,
învie-mi buzele deshidratate,
acoperă-mi roșul sterp
cu roșul tău sângeriu
al pasiunii!
Strânge-mă în brațe,
simte-mi fiecare coastă ruptă
de bătăile haotice ale inimii mele,
mângâie-mi pielea aspră
și așterne peste ea catifeaua speranțelor
și a tăcerii brațelor tale
calde!
Privește-mă…
și doar atât!
Privește-mă și spune-mi,
dintr-o singură zvâcnire a căpruiului,
că ai venit să rămâi!
Privește-mă…
și lasă-mă să tac
lângă tine!

~ by Crisego on May 19, 2013.

8 Responses to “Amour”

  1. Reblogged this on Graffiti-uri pe pereţii unei gări.

  2. Cata dragoste printre randuri…

  3. ”Privește-mă și spune-mi,
    dintr-o singură zvâcnire a căpruiului,
    că ai venit să rămâi!” in ce hal mi-a placut…te iubesc, copil frumos!

  4. […] de cer, Între noapte și zi, Imensitatea iubirii cu Maria Botnaru, Dor de dragoste, Daniel Nica, Suflet vorbitor, Geanina Lisandru, O fată de ghindă, Istorii regăsite, Sssefora, Samewhiteblue, ChGabriela, […]

Your opinion counts

 
