Zâmbetul!

Probabil că nu sunt cel mai mare om. Cu siguranță că nu sunt nici cel mai mic. Nu la cei 1.85 m ai mei – glumesc -. Sunt însă un om care iubește. Sunt un om care speră, visează, tresare, zâmbește nevinovat în fața iubirii. Sunt un om care a găsit în sfârșit drumul care să îl ducă spre liniște, care zâmbește pentru că i se oferă zâmbete. Pentru că simte și oferă iubire. Pentru că fiecare dimineață înseamnă o nouă viață. Pentru că fiecare seară se încheie cu gândul că va fi bine. Că este și că va fi în continuare bine.

Da, zâmbesc. Zâmbetele nasc zâmbete. Am învățat asta în momentul în care am descoperit sufletul EI. În momentul în care sufletul i s-a oglindit în ochii căprui, am zâmbit. Am zâmbit de fiecare dată când colțurile gurii sale se ridicau spre pomeți, de fiecare dată când ochii ei străluceau a liniște, de fiecare dată când mâna ei caldă îmi adăpostea mâna rece. Am zâmbit și zâmbesc.

Te iubesc, suflet frumos! Îți mulțumesc că mi-ai zâmbit!

~ by Crisego on May 22, 2013.

2 Responses to “Zâmbetul!”

  1. Cu siguranta nu esti cel mai mic ;)))eu stiu cel mai bine! Cum ma faci sa ma simt cand citesc asemenea cuvinte frumoase…multumesc!

Your opinion counts

 
