De ce….

De ce să alerg, când mă pot odihni la umbra sufletului tău?
De ce să fiu trist, când ochii tăi mă privesc atât de cald, iar zâmbetul tău îmi pictează fericirea în suflet?
De ce să țip, când pot să șoptesc?
De ce să merg în stânga sau în dreapta, când pot să merg direct spre tine?
De ce să îmi țin mâinile la spate, când te pot îmbrățișa?
De ce să urăsc, când pot să iubesc?
De ce să suspin, când pot să exult?
De ce să caut ce nu am, când am tot ceea îmi trebuie pentru a fi fericit?
Te iubesc! Îți mulțumesc, scumpo! Îmi ești liniște! Ne suntem perfecți!

~ by Crisego on May 26, 2013.

4 Responses to “De ce….”

  1. De ce să merg în stânga sau în dreapta, când pot să merg direct spre tine?
    De ce să îmi țin mâinile la spate, când te pot îmbrățișa?
    cand am citit versurile astea 2…am ramas wow. Superb!!! Te iubesc!

  2. Ştiu că scrii pe blogul acesta de ceva vreme, îmi amintesc că ultima oară când am intrat a fost cam acum 1 an, dar de atunci observ ceva îmbunătăţiri şi mă bucur că ai integrat şi fotografiile destul de sugestive. Bravo!🙂 poate încerci să abordezi şi ceva nou, surprizeee

Your opinion counts

 
