Zâmbetul meu

Zâmbetul meu –
copil firav -,
trăiește la pieptul dragostei tale –
mereu curată, mereu mângâietoare -,
precum un prunc
în pântecul mamei.
Dragostea e hrană, aer, apă, speranță, zâmbet.
Buzele mele adorm întotdeuna fericite,
la pieptul dragostei tale,
formând un zâmbet.
Te iubesc!

~ by Crisego on May 26, 2013.

4 Responses to “Zâmbetul meu”

  1. …zambetul tau e supeeeeeerb! Gropita mea frumoasa :*

  2. “Muguri de zambete
    Se contureaza pe chipul
    Avid de iubire.
    Citind in clipe,
    Le vad inflorind,
    Le vad ofilindu-se
    Si dulci amintiri susura,
    Pe raul mugurilor de zambete.
    Pentru o clipa,
    Pentru eternintate…”

    Felicitari, imi place foarte mult scriitura ta, per ansamblu, nu doar in acest post.

    Sa ne citim cu bine si cu multe zambete:)

Your opinion counts

 
