Așa mi-e dor de tine

Precum un pictor, mă așez în fața planșei albe și suspin – mi-e dor de pensule, de culori, de căldura vopselei proaspăt așternute la comanda baghetei magice.

Precum un poet, deschid caietul și aștept – mi-e dor de cuvinte, de metafore alese cu migală, de lacrimi fierbinți și bucăți de suflet presărate peste versuri.

Precum un trandafir, stau cuminte în palma mea de pământ și rog cerul să își scuture norii deasupră-mi. Mi-e dor de ploaie, de aer curat, de lumina caldă de după furtună.

Precum un muzician, mă așez în fața pianului și privesc toate clapele, așteptând parcă să-mi vorbească așa cum nu au mai făcut-o vreodată.

Precum un îndrăgostit, visez la îmbrățișări, săruturi, șoapte, mângâieri. Visez la tine și la noi. Mi-e dor de culorile tale, de versurile dragostei tale, de roua dimineților calde din brațele-ți binecuvântătoare, de notele pe care mi le cânți cu delicatețe, de ochii tăi căprui.

Te iubesc!

~ by Crisego on June 1, 2013.

2 Responses to “Așa mi-e dor de tine”

  1. eu ce ar mai trebui sa spun? ce…? te iubesc. restul e tacere…

Your opinion counts

 
