Spectacol de vioară

E o orchestră atât de ciudată!… Zeci de muzicieni, zeci de instrumente, un singur glas: glasul inconfundabil al viorii. Azi, mai clar ca niciodată, pot auzi plânsul disperat al corzilor… Lacrimile inundă sala de spectacol, iar eu, singurul spectator, mă scufund în scaunul meu, cel cu numărul 777. Sunt undeva în spate, pe unul dintre ultimele locuri, însă urletul magic al viorii mă cutremură fără prea mult efort. Zeci de trăiri, sute de clipe, de pași făcuți de unul singur, îmi trec acum toate prin faza ochilor. Îmi simt picioarele blocate sub scaun, iar lacrimile de pe scenă îmi inundă acum chipul. Ce ciudat! Un transplant de lacrimi… Îmi simt corpul paralizat – numai sufletul mai tresare din când în când. Vioara își trimite asupra mea vântul, ploaia, zăpada, dar și soarele uneori știrb. Nu știu să fi auzit vreodată o arie mai chinuitoare decât aceasta… DAR!… Un scârțâit de ușă îmi întoarce privirea, iar orchestra tace pentru o clipă. Neașteptata vizită dă tonul celei mai frumoase partituri scrise vreodată. Vioara începe să zburde, iar acum lacrimile strălucesc. Sunt lacrimi de fericire.

Te iubesc!

~ by Crisego on June 14, 2013.

2 Responses to “Spectacol de vioară”

  1. awww >:D< adica sunt partitura ta?😀

Your opinion counts

 
