11. Aproape 1

Ce ar trebui să spun când mă privești cu atâta blândețe și dragoste? Ce ar trebui să spun când brațele tale îmi sunt casă? Ce ar trebui să spun când sărutul tău îmi este gemul dimineților și serilor? Ce ar trebui să spun când mă întind și privesc stelele de pe cerul nostru? Ce ar trebui să spun când sufletul tău îmi șoptește cele mai frumoase cuvinte? Ce ar trebui să spun când ne ținem de mână și, văzând părinți ținându-și pruncii de mână, învățându-i primii pași, începem să visăm? Ce ar trebui să spun atunci când liniștea este atât de calmă și caldă? Ce ar trebui să spun când cuvintele se închid în ele însele și mă lasă singur, să simt iubirea în tăcere? Ce ar trebui să spun când viitorul este prezentul continuu? Ce ar trebui să spun când fericirea ta îmi fură graiul? Ce ar trebui să spun când zâmbetul tău îmi liniștește oceanul de visuri, făcând posibilă navigarea? Ce ar trebui să spun? De ce ar trebui să spun ceva? Iubito, tu m-ai învățat că iubirea nu se povestește, așa că nu o voi face. Aleg, asemenea ție, să o simt.

Îți mulțumesc pentru că alături de tine am găsit drumul către viitoarele albume de familie. Te iubesc!


~ by Crisego on June 16, 2013.

2 Responses to “11. Aproape 1”

  1. tu nu trebuie sa mai zici ceva…ce sa mai zic eu??…multumesc pentru tot! Te iubesc.

Your opinion counts

 
