“Ce bine că ești, ce mirare că sunt!”…

E o întâmplare a fiinţei mele:
şi-atunci, fericirea dinlăuntrul meu
e mai puternică decât mine, decât oasele mele,
pe care mi le scrâşneşti într-o îmbrăţişare
mereu dureroasă, minunată mereu.

Să stăm de vorbă, să vorbim, să spunem cuvinte
lungi, sticloase, ca nişte dălţi ce despart
fluviul rece de delta fierbinte,
ziua de noapte, bazaltul de bazalt.

Du-mă, fericire, în sus, şi izbeşte-mi
tâmpla de stele, până când
lumea mea prelungă şi în nesfârşire
se face coloană sau altceva
mult mai înalt, şi mult mai curând.

Ce bine că eşti, ce mirare că sunt!
Două cântece diferite, lovindu-se, amestecându-se,
două culori ce nu s-au văzut niciodată,
una foarte jos, întoarsă spre pământ,
una foarte sus, aproape ruptă
în înfrigurata, neasemuita luptă
a minunii că eşti, a-ntâmplării că sunt. – Nichita Stănescu – Cântec

Într-adevăr, iubito, “ce bine că ești, ce mirare că sunt!” Mă uit în fiecare clipă în suflet și văd stele arzând în focul dragostei, căci ochii tăi sunt două stele – pe care le port de altfel în suflet -. Ființa mi se cutremură la fiecare sărut de-al tău, la fiecare cuvânt mut pe care îl rostești, la fiecare privire cu care îmi mângâi bătăile inimii, la fiecare pas pe care-l faci spre mine, la fiecare îmbrățișare ce-mi fură aerul și îl transformă într-un aer mai curat. Nu am uitat și nu voi uita niciodată cum te priveam în primele clipe din “viața noastră”. Doamne, cât îmi doream să îți pot privi în fiecare zi ochii superbi, să îți pot mângâia chipul angelic, să îți pot săruta buzele divine!… Te priveam ca pe un premiu pe care numai un Zeu l-ar putea primi. Te priveam, te privesc și te voi privi întotdeauna ca pe o minune, ca pe un cadou din partea îngerilor, din partea Providenței. Iubito, puterea mea de exprimare scade cu fiecare pas pe care îl faci spre mine, cu fiecare privire pe care mi-o arunci….

Te iubesc! “Ce bine că ești, ce mirare că sunt!”

~ by Crisego on June 27, 2013.

4 Responses to ““Ce bine că ești, ce mirare că sunt!”…”

  1. Reblogged this on Graffiti-uri pe pereţii unei gări.

  2. ….ce bine ca (ne) suntem! asta conteaza…

Your opinion counts

 
