Cameră pustie

E tot mai frig… E tot mai goală camera fără tine. E aerul parcă tot mai rar, e lumina parcă prea puțină, e golul parcă tot mai adânc…Îmi bântui sufletul cu privirea ta, cu zâmbetul tău, cu sărutul tău ce mi-a lăsat dulceață pe buze… Mi-e dor de liniște! De tine, de noi, de natură, de îmbrățișări, de vise la pieptul tău.. Ți-aș scrie o poezie, dar nici cuvintele nu mai vor să se așeze frumos.. Ți-aș compune o sonată, însă notele sunt înmuiate în lacrimi… Ți-aș picta portretul pe o planșă mare și albă, însă îmi lipsești tu …

Mi-e dor! Te iubesc, copil drag!

~ by Crisego on July 6, 2013.

Your opinion counts

 
