În prima zi…

…m-am uitat de 12345 de ori în oglindă înainte să plec de acasă

…am schimbat mental vreo 10 tricouri înainte de a ieși pe ușă

…am venit spre Herăstrău cu inima cât un purice

…te-am așteptat cuminte și timid în fața statuii

…ți-am sărutat cu grijă obrajii calzi

…ți-am privit sufletul oglindit în ochii tăi de culoarea cafelei – O cafea unică, mai bună decât Brasilia sau Arabica

…ți-am spus de 1234567 de ori că ești frumoasă

…am mers pentru prima oară împreună la terasă – kind of penibil ca mentionez asta, dar face parte din farmecul nostru :*

…ți-am făcut cunoștință cu El comandante Che Guevara

…am vorbit de fotbal, tenis, fotbaliști, tenismeni, relații, trecut, planuri de viitor etc

…am stat pentru prima oară împreună pe bancă

…ți-am mângâiat pentru prima oară părul

…am zâmbit pentru prima oară o zi întreagă

…am cunoscut cel mai frumos zâmbet

…am făcut primele glume împreună

…am avut emoții cât în 10 vieți anterioare la un loc

…am ajuns acasă cu gândul la următoarea întâlnire

…ți-am mulțumit pentru bucățica de rai pe care ai împărțit-o cu mine timp de câteva ore

…ți-am spus din nou că ești frumoasă

…am adormit cu zâmbetul pe buze și în suflet…

ÎȚI MULȚUMESC PENTRU FERICIREA PE CARE MI-O PICTEZI PE CHIP ZI DE ZI! ÎȚI MULȚUMESC PENTRU LINIȘTEA ȘI GRIJA CU CARE MĂ RĂSFEȚI! TE IUBESC! DE AICI PÂNĂ LA CER ȘI ÎNAPOI AR FI PREA PUȚIN…

~ by Crisego on July 11, 2013.

2 Responses to “În prima zi…”

  1. Sunteti minunati!🙂

    Frumos articol!🙂

Your opinion counts

 
