365 de zile în paradis

Sincer, chiar nu știu ce și cum să formulez. Sunt atât de fericit, încât cuvintele și-au pierdut parcă orice sens. Au trecut 365 de zile din clipa când ți-am sărutat pentru prima oară buzele dulci și moi, din clipa când ți-am mângâiat pentru prima oară chipul și mâna ușoară, din clipa în care ți-am dedicat prima poezie. 16 iulie 2012 a fost, este și va rămâne întotdeuna întipărită în suflet și în minte drept cea mai frumoasă zi, ziua în care fericirea s-a cuibărit la pieptul meu. Mi-aduc și-acum aminte cât de emoționat eram atunci, în timp ce-ți recitam versurile presărate cu sentimente nobile. Doamne, și cât de frumoasă erai! Cât de drag îmi era parfumul tău – îl simt și acum – și cât de strălucitori îți erau ochii! Azi, ești tot mai frumoasă, parfumul tău miroase tot mai frumos, iar ochii sunt din ce în ce mai strălucitori. Fiecare zi este un nou prilej de a-ți spune cât de mult te iubesc, de a-mi striga dragostea astfel încât să o audă și să o poată exprima chiar și generațiile viitoare. Fiecare apus aduce o nouă noapte liniștită, iar fiecare răsărit aduce o nouă speranță. Știu, poate în clipa asta nu sunt cel mai talentat “orator”, însă promit că ceea ce exprim sunt de fapt șoaptele sufletului meu.

Ce bine e să am un subiect pozitiv despre care să scriu! Ce bine e să las în spate lanțurile ce m-au ținut legat atâta vreme, ce m-au făcut să închid ochii și să nu vreau să nu mai văd ceea ce e în exterior, să mă înfrățesc cu nebunia și schizofrenia, să mă tem de mine însumi și de tot ceea ce aș putea crea, să mă feresc de oameni ca de acid sulfuric! Ce bine e! Iată, azi scriu despre zâmbete. Un subiect frumos, un subiect care, prin simplul fapt că este discutat, aduce un zâmbet pe buze. – Fragment dintr-un articol mai vechi, articol scris la începutul poveștii noastre (24 iulie 2012)

Îți mulțumesc sincer, scumpa mea! Îți mulțumesc din suflet pentru că liniștea, dragostea și speranța au devenit sinonime ale ființei mele. Îți mulțumesc pentru că îți trimiți zâmbetul să îmi învelească sufletul în fiecare seară, pentru că de un an sunt pieton al aerului. Te iubesc enorm, iar faptul că ne suntem unul altuia mă împlinește mai mult și mai mult în fiecare zi. Astăzi zâmbesc, sper, am încredere în mine, privesc înainte, iubesc, mă simt iubit doar datorită ție. Te iubesc așa cum nu am iubit vreodată. Te iubesc așa cum nu am crezut vreodată că aș putea iubi. Te iubesc așa cum știu că te voi iubi întotdeauna – cu toată ființa mea. Te iubesc!!!

LA MULȚI AAAAAAAAAAANI, FRUMOASA MEA!!!

~ by Crisego on July 16, 2013.

2 Responses to “365 de zile în paradis”

  1. La mulţi ani şi din partea noastră. Cel puţin la fel de fericiţi ca acesta. Dacă e loc şi de mai bine, atunci să fie şi mai bine !😛

Your opinion counts

 
