Apusul de pe plaja mea

De-aș putea avea plaja mea! De-aș putea avea bucățica mea de nisip, de pe care să privesc soarele sărutând încet, suav marea!…Să văd valurile jucându-se, să văd perscăruși planând deasupra albastrului finit…Ah, de aș putea dormi pe plaja mea, fără griji, primind binecuvântarea din partea apusului!…De m-aș trezi mâine pe nisipul cald, de aș putea privi răsăritul spunând “Tu, dragule, cât de frumos ești! Dar parcă mai frumos ai fost aseară!…”…De aș putea visa la malul apei, acolo pe peticul meu de pământ galben, fin!…Doamne, și m-aș juca în părul tău, iubito…stând așa pe plajă; aș privi apusul ținându-te în brațe, prinzându-ți cu grijă încheieturile mâinilor, sorbindu-ți privirea fascinată de bila de foc din depărtare…..De aș avea apusul meu, pe plaja mea, la malul mării mele!…

Imaginea este rezultatul spiritului meu artistic mai mult sau mai puțin dezvoltat🙂

~ by Crisego on August 6, 2013.

7 Responses to “Apusul de pe plaja mea”

  1. “De aș avea apusul meu, pe plaja mea, la malul mării mele.”

    Ai inceput bine, dar daca analizezi imaginea, fraza-i incompleta. guess what? 😉 .’Y :))

  2. unu la mana…..unde-i indecenta? doi la mana…..n-am stiut ca vorbesc cu unul de varsta gradinitei,….. sau te pomeni ca te afli la biserica. trei la mana….cred ca mi-e permis sa-mi aleg singura stiul in care pun intrebarile, direct sau mai putin direct. patru la mana….faza cu ciorile e tare, tre sa recunosc. cioroii isi petrec weekend-ul la mare. :)) iar cinci la mana….,cred ca-i mai inteligent sa-mi vad de ale mele decat sa mai port conversatii inutile cu specii “decente”.

    • Ok:)) E cel mai bine asa, sa ne vedem fiecare de conversatiile cu cei din generatiile/speciile “proprii”. Si nu imi purta de grija, ca am trecut de mult de varsta gradinitei. Nu, nu ma aflu la biserica, ci vreau ca in casa mea sa se respecte regulamentul intern. Deh, fiecare cu fixul lui. O seara buna iti doresc!

Your opinion counts

 
