Și dacă ochii nu ar mai putea vedea…

Ar fi de ajuns să îți aud tălpile fine atingând podeaua rece, să îți simt mâinile calde pe trupul meu. Ar fi de ajuns să îți simt buzele fierbinți și moi pe buzele mele tremurânde, căci aș putea vedea astfel întreaga noastră poveste. Și te-aș vedea, draga mea, mai frumoasă ca niciodată. Ochii ți-ar fi mai luminoși ca niciodată, părul tău s-ar juca necontenit cu razele soarelui, mâinile ți-ar fi precum cea mai fină catifea, iar picioarele-ți ar dansa cel mai frumos și mai romantic dans. Și aș vedea atunci, iubito, împărății întregi. Aș vedea câmpuri nesfârșite de flori roșii de iubire, iar cerul ar fi mai albastru decât oricând. Norii s-ar juca din când în când deasupra noastră, iar vântul s-ar juca în pletele tale ca și cum ar fi prieteni din copilărie. De ți-aș simți sărutul, draga mea, m-aș vedea pe mine însumi pășind pe o alee plină de petale de trandafir, iar sufletul meu ți-ar vedea chipul mai curat și mai frumos ca niciodată. Și m-aș întoarce la momentele când, putând fizic să văd, mă pierdeam pe dealurile și pe câmpiile din ochii tăi…M-aș întoarce și aș retrăi toate clipele petrecute alături de tine, draga mea. Fiecare sărut de-al tău, fiecare atingere de-a ta, fiecare șoaptă, fiecare îmbrățișare mi-ar reda vederea. Și aș vedea lăuntric mări și oceane de flori, câmpii întregi de iasomie și, mai presus de toate, ți-aș vedea ochii și zâmbetul ce mă duc mereu către o dulce visare. Și dacă ochii nu ar mai putea vedea, iubito, să știi că sufletul nu va orbi nicicând. Te iubesc!

~ by Crisego on August 11, 2013.

Your opinion counts

 
