Zâmbetul de pe retina sufletului meu

În ziua aceea mi-am pierdut vederea la distanță,
draga mea!
În ziua aceea,
în locul acela,
privindu-te prin haina ochilor tăi căprui,
fierbinți și urlânzi a viitor…
în acele momente, iubito,
am uitat cum se privește în depărtare;
mă aflam în prezent,
trecutul nu se afla niciunde,
iar viitorul se afla la câțiva centimentri de mine.
Viitorul a venit și și-a așezat cuminte zâmbetul
pe retina sufletului meu.

~ by Crisego on August 22, 2013.

2 Responses to “Zâmbetul de pe retina sufletului meu”

  1. Felicitări… iată un om care a înţeles că ochii unei femei sunt doar poarta de intrare către inima ei…

Your opinion counts

 
