Pagina oficială de facebook a blogului meu

Salutare, prieteni,

Vă anunț că de ceva vreme mi-am creat o pagină specială de facebook pentru acest blog, asta pentru ca voi, cititorii acestui blog, să aveți acces mult mai facil la articole🙂 So, dacă doriți să mă urmăriți pe facebook, un singur lucru aveți de făcut: să dați click AICI.

Have a great day, my friends!🙂

~ by Crisego on August 29, 2013.

4 Responses to “Pagina oficială de facebook a blogului meu”

  1. Bravo! Personal, te voi urmări de aici… nu sunt o adeptă a facebook-ului. Încerc să rămân departe de el. Dar sunt convinsă că vor fi mulţi cei care vor considera că este mult mai comod să te urmărească acolo. Succes!🙂

  2. Rămân fidel adresei ăsteia. Fb-ul mă scoate din minţi. A devenit terenul de joacă al unora cu care nu prea e bine să te-amesteci fiindcă te faci de râs.

Your opinion counts

 
