Gând XV

Iubim mașinile, iubim banii, iubim cadourile, iubim bijuteriile, iubim materialul în general. Pe noi de ce nu avem timp să ne iubim?

~ by Crisego on September 12, 2013.

10 Responses to “Gând XV”

  1. Very true…:-/

  2. Iubim si cantecele, nu-i asa ?

    Aliosa.

  3. Pentru că, din păcate, am uitat că asta e cel mai important… pentru că avem impresia că acele obiect ne reprezintă… pentru că ambalajul a devenit prea important în zilele noastre … TRIST

  4. Poate pentru ca oglinzile in care obisnuiam sa ne privim sufletele s-au spart si ne-am obisnuit sa iubim doar ceea ce vedem.

  5. Ba eu mă iubesc. Şi de-aia mi-am luat maşină fiindcă-mi iubesc comoditatea, de-aia îmi plac banii fiindcă îmi satisfac poftele şi d’aia-mi plac cadourile fiindcă îmi sunt adresate MIE. Bijuteriile nu-mi plac.😆

Your opinion counts

 
